Monday, April 27, 2009

4. Õppetund – kuidas mõista, mida on inimestel tarvis

See on võtmeküsimus. Kuid on olemas lihtsaid nippe, kuidas seda ära aimata.
a) Mõtle mida on sul endal tarvis selleks, et elus püsida, selleks, et elust mõnu tunda ja selleks, et tunda ennast väärtuslikuna.
b) Vaata ja analüüsi, mida teised sinu ümber kasutavad samade eesmärkide saavutamiseks.
c) Tutvu Maslow vajaduste püramiidiga, kus on grupeeritud enamus inimese vajadusi ja proovi leida igasse lahtrisse vähemalt kolm sobivat teenust-toodet.
d) Püüa segmenteerida ja grupeerida ning kirjeldada oma võimalikke kliente nende vajaduste põhjal. Mõtle korraks klassikalisele näitele: Te olete reklaamifirma ja teie juurde tuleb klient, kes soovib, et teeksite talle habameajamisvahu reklaami. Ta ütleb teile, et tema kliendiks on rikas mees, üle 30 eluaasta, juht. Teie ülesanne on mõelda välja, kas rikas mees on direktor-karjerist, kes riietub ülikonda ja sõidab Mersuga või hoopis teksapükstes elukunstnikust firmaomanik, kes sõidab Porshega. Leia vähemalt 5 erinevust nende kahe rikaste meeste grupi vajaduste vahel?

Mida õppisime? Et inimesel on erinevad vajadused, mida ta endale on teadvustanud ja millest johtuvalt ta ka raha kulutab!

No comments:

Post a Comment